Edit Template

Chanel No. 5: Η ιστορία πίσω από το πιο διάσημο άρωμα του κόσμου

Κάποια brand names δεν χρειάζονται καμία εξήγηση. Ένα από αυτά είναι το Chanel No. 5.
Περισσότερο από άρωμα, είναι μύθος. Ένα όνομα που κουβαλά μια ιστορία απλότητας και συμβολισμού, που το έκανε το πιο διάσημο άρωμα όλων των εποχών.

Η Coco Chanel και η επιλογή του 5

Το 1921, η Coco Chanel παρουσίασε μια σειρά δοκιμαστικών αρωμάτων. Όταν ο αρωματοποιός Ernest Beaux της έδωσε δείγματα, εκείνη διάλεξε το πέμπτο μπουκάλι.
Ο αριθμός 5 ήταν για την Chanel τυχερός και συμβολικός. Έτσι, αντί για ένα φανταχτερό όνομα, κράτησε απλά το “No. 5”.

Η απλότητα που έγινε πολυτέλεια

Η απόφαση ήταν ριζοσπαστική για την εποχή. Τα περισσότερα αρώματα είχαν ποιητικά ή περίπλοκα ονόματα. Η Chanel επέλεξε κάτι λιτό, καθαρό και αριθμητικό.
Αυτό ακριβώς το απλό όνομα, σε συνδυασμό με το κομψό τετράγωνο μπουκάλι, δημιούργησε το πιο διαχρονικό brand name στην αρωματοποιία.

Το Chanel No. 5 στην κουλτούρα

  • Το φόρεσε η Marilyn Monroe, που όταν ρωτήθηκε τι φοράει στον ύπνο της, απάντησε: “Μόνο μερικές σταγόνες Chanel No. 5.”

  • Έγινε σύμβολο θηλυκότητας, πολυτέλειας και κομψότητας.

  • Το όνομα “No. 5” από μόνο του αρκεί για να αναγνωριστεί παγκοσμίως.

Συμπέρασμα

Το Chanel No. 5 απέδειξε ότι μερικές φορές, η απλότητα είναι η μεγαλύτερη στρατηγική.
Ένα απλό νούμερο έγινε το πιο δυνατό brand name στην αρωματοποιία και έμεινε για πάντα χαραγμένο στην ιστορία της μόδας.

Στο Brandname.gr ξέρουμε ότι ακόμα και ένα νούμερο, με τη σωστή στρατηγική, μπορεί να γίνει brand name που θα αντέξει στον χρόνο.