
Η Coco Chanel και η επιλογή του 5
Το 1921, η Coco Chanel παρουσίασε μια σειρά δοκιμαστικών αρωμάτων. Όταν ο αρωματοποιός Ernest Beaux της έδωσε δείγματα, εκείνη διάλεξε το πέμπτο μπουκάλι.
Ο αριθμός 5 ήταν για την Chanel τυχερός και συμβολικός. Έτσι, αντί για ένα φανταχτερό όνομα, κράτησε απλά το “No. 5”.
Η απλότητα που έγινε πολυτέλεια
Η απόφαση ήταν ριζοσπαστική για την εποχή. Τα περισσότερα αρώματα είχαν ποιητικά ή περίπλοκα ονόματα. Η Chanel επέλεξε κάτι λιτό, καθαρό και αριθμητικό.
Αυτό ακριβώς το απλό όνομα, σε συνδυασμό με το κομψό τετράγωνο μπουκάλι, δημιούργησε το πιο διαχρονικό brand name στην αρωματοποιία.
Το Chanel No. 5 στην κουλτούρα
Το φόρεσε η Marilyn Monroe, που όταν ρωτήθηκε τι φοράει στον ύπνο της, απάντησε: “Μόνο μερικές σταγόνες Chanel No. 5.”
Έγινε σύμβολο θηλυκότητας, πολυτέλειας και κομψότητας.
Το όνομα “No. 5” από μόνο του αρκεί για να αναγνωριστεί παγκοσμίως.